Jak uczłowieczyć automatyzację – ile można zaoszczędzić, a ile stracić? – webinar
Czy automatyzacja zawsze ma sens? Ja przeprowadzić ją sprawnie i skutecznie?
Jak uniknąć niewidocznych na pierwszy rzut oka strat? Jak w tym wszystkim pozostać człowiekiem i pracodawcą odpowiedzialnym społecznie?
Na te i pokrewne pytania będziemy dyskutować w czwartym z kolei webinarze z serii „Rozwój w kryzysie”, który odbędzie się w środę, 24. czerwca 2020 r. o godzinie 11:00.
Pandemia i kwarantanna zmusiły przedsiębiorców do szybkiego przesunięcia środka ciężkości działań biznesowych do przestrzeni cyfrowej. Kiedy fizycznie nie możemy realizować celów – szybciej digitalizujemy procesy. Do tego dochodzą obniżone przychody i trudne decyzje o ograniczaniu kosztów działalności. Często na pierwszy ogień idą zwolnienia pracowników w nadziei, że nowe, zautomatyzowane podejście ich zastąpi bez szkody dla efektywności.
Podczas webinaru Radosław Bartosik, który jest ekspertem działającym w MOSTmentors, bazując na swoim doświadczeniu w projekcie Przemysł 4.0 będzie mówił o tym jak automatyzować procesy i jak uczłowieczać automatyzację. Skupi się nie tylko na tym, ile można zaoszczędzić na digitalizacji, a ile można stracić, ale także na ludzkim jej wdrażaniu.
Kto skorzysta z tej wiedzy najbardziej?
- członkowie i członkinie zarządów
- liderzy i kierownicy sekcji
- każdy, kto ma wpływ na organizację
Jakie tematy będziemy poruszać w czasie spotkania:
- aspekty finansowe automatyzacji
- aspekty ludzkie
- aspekty strat i zysków
- aspekty tego co dalej
- usługa ludzka usługą VIP
❗ Udział w webinarze jest bezpłatny ale obowiązuje rejestracja: https://app.evenea.pl/event/digitalizacjawkryzysie/ ❗
O prowadzącym:
Radosław Bartosik – założyciel i członek zarządu jednej z wiodących spółek na rynkuoprogramowania dla branży ubezpieczeniowej. Główne obszary kompetencji to tworzenie zespołów samozarządzających isamoorganizujących się, definiowanie odpowiedzialności i efektywności.
Swobodnie porusza się w branży IT zwłaszcza w tematach programowania, zarządzania i wspierania zespołów IT.
W Fundacji MOST prowadzi audyty procesów i analizuje problemyorganizacji wspólnie z właścicielami lub osobami zarządzającymi w firmie. Wspiera definiowanie celów organizacji, jej sensu istnienia, definiowanieograniczeń w organizacji, mapowanie procesów biznesowych.