Mapowanie i optymalizacja działań w czasach koronakryzysu – webinar
Czy firma może szybko ale precyzyjnie odpowiedzieć na #koronakryzys?
Jak zabrać się za zidentyfikowanie obszarów, którymi należy zająć się w pierwszej kolejności?
Jak zwiększyć efektywność funkcjonowania firmy lub jej konkretnego działu, gdy w kolejnym miesiącu rejestrujesz obniżone przychody lub w ogóle straciłeś możliwość prowadzenia swojego biznesu?
Jak dostosować procesy do nowych realiów tak, by działać jak najbardziej efektywnie?
Zarejestruj się na webinar Fundacji MOST, który w środę 27. maja o godzinie 11:00 poprowadzi Greg Albrecht!
W czasie webinaru przeprowadzimy mini warsztaty w których:
????przejdziemy przez różne perspektywy interakcji klienta z Twoim biznesem / produktem – na każdym z etapów (od dowiedzenia się, że istniejesz do ponowienia zakupu i polecenia Cię innym),
????poszukamy drobnych usprawnień, które pomogą Ci zwiększyć konwersję potencjalnych klientów na rzeczywistych i poziom retencji obecnych klientów,
????spojrzymy też na perspektywę mapowania nowych potrzeb u obecnych klientów,
????na koniec będziesz mieć okazję zadać pytanie o konkretne sytuacje specyficzne dla Twojego biznesu. Jeśli już masz wyzwania to zadaj pytanie wcześniej korzystając z tego formularza: https://forms.gle/xdBW8s1d4KuNRbvu8.
Greg postara się odpowiedzieć na wszystkie pytania w sesji Q&A.
❗ Udział w webinarze jest bezpłatny ale obowiązuje rejestracja: https://app.evenea.pl/event/mapowaniewryzysie/ ❗
O prowadzącym:
Greg Albrecht – przedsiębiorca, doradca i autor podcastu. Ma praktyczne doświadczenie w budowaniu firm od zera. Doradza liderom przy tworzeniu i uruchamianiu nowych modeli biznesowych, zwiększających konkurencyjność firm. Pomaga także w przygotowaniu komunikacji strategicznych momentów w życiu firmy.