Business Marketing Manager dla zdrowia populacyjnego oraz innowacji w Phillips w Europie Środkowej i Wschodniej. Interesuje się rozwiązaniami z obszaru samozarządzania zdrowiem, raportowania wyników terapeutycznych i jakości świadczeń przez pacjentów. W Fundacji MOST wspiera rozwój spółek technologicznych we współpracy z przedsiębiorstwami międzynarodowymi.
Doktorka socjologii internetu od 10. lat pracująca w branży IT. Zarządza zespołem Growth w Monterail - firmie tworzącej oprogramowanie dla klientów z całego świata. Jest mentorką w programach akceleracyjnych dla startupów. W Fundacji MOST wspiera przedsiębiorców w zdobywaniu kompetencji marketingowych w obszarze B2B.
Analityk finansowy i manager inwestycyjny. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Narodowym Centrum Badań Jądrowych oraz Polskim Instytucie Badań i Rozwoju. Specjalizuje się w określaniu kierunków rozwoju i analizach rynkowych. Doradca startup’ów, który przygotowuje do inwestycji firmy na wczesnym etapie rozwoju.
MCFO, CEO, trener w obszarze rozwoju osobistej efektywności oraz budowania zespołów. Uprawniony do samodzielnego stosowania narzędzia Reiss Motivation Profile: profilowania motywacyjnego. Doświadczenie, które zdobył jako CFO w wielu młodych firmach, ugruntowało jego pozycję specjalisty m.in: w zarządzaniu finansami, rachunkowości zarządczej i przeprowadzaniu wycen.
Marketer z wykształcenia, praktyk sprzedaży z powołania. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży – B2C i B2B. Od blisko dekady współpracuje z najlepszymi managerami z szerokiego spektrum branży, pomagając im w definiowaniu, zrozumieniu oraz przejęciu kontroli nad procesem sprzedaży. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i taktycznym dla zespołów sprzedaży - wspiera handlowców, by ci osiągali swoje cele skuteczniej, czyli: lepiej, szybciej i mądrzej.
Z wykształcenia psycholog i projektant. Ekspert w obszarze projektowania i wdrażania usług i produktów cyfrowych (Service Design, UX Design). Posiada prawie dwie dekady doświadczenia w projektowaniu, w tym projektowaniu użytkowym. W swojej karierze pracował zarówno w małych, jak i dużych organizacjach m.in. jako art director czy head of UX design.
Lead engineer w Engineering Design Center, inżynier ze specjalizacjami Usability i Systemy Cyfrowe (Tampere University of Technology, Finlandia). Konsultant technologiczny. Tworzy unikalny design oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne w zakresie projektowania produktu, software’u i hardware’u. Ekspert w Usability & Customer Experience. Pracował, m.in. przy projektach z zakresu UX, pneumatyki, elektroniki, wirtualnej rzeczywistości, awioniki, robotyki, automatyki, systemów wizyjnych.
Konsultant, trener, coach. Specjalizuje się w systemowym podnoszeniu efektywności sprzedaży: tworzeniu strategii sprzedażowych, wdrażaniu systemów i standardów sprzedaży, wprowadzaniu produktów na rynek, budowaniu zespołów sprzedażowych i rozwijaniu ich kompetencji. Pracował m.in dla: 3M, Agora, Alcatel, AMP, Bank BPH, Bank Pekao, Bank PKO BP, Bank BGŻ, Carserwis, Decathlon, Deutsche Bank, Dialog, Duplo, Eden Springs, GEA, Grundfos, Grupa Lotos, Grupa Żywiec, Polkomtel, Ricoh Polska oraz Roche.
Badaczka organizacji, pracuje w zespole MINDS na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie bada m.in. zaangażowanie pracowników przy pomocy metod kreatywnych. Konsultantka w obszarze komunikacji wewnętrznej, L&D, Internal Branding i doświadczeń pracowników. W Fundacji MOST działa na wczesnym etapie akceleracji, w obszarach analizy potrzeb, fazie koncepcyjnej, ideacji i UX/EX/CX.
Manager przedsiębiorstw komunalnych. Pomysłodawca i twórca pierwszej polskiej internetowej giełdy odpadów. Specjalizuje się w tworzeniu w Polsce podwalin pod implementację pakietu Circular Economy. Współzałożyciel i koordynator Instytutu Gospodarki o Obiegu Zamkniętym.
Radca prawny i doradca podatkowy. Współpracuje przy projektach start-upowych w zakresie wyboru optymalnej formy prowadzenia działalności, implementacji przyjętych rozwiązań, opiniowania umów inwestycyjnych. Ponadto doradza w obszarze planowania podatkowego transakcji.
Agile coach, przedsiębiorca, trener i mentor. Od ponad 11 pracuje w branży IT, wspiera firmy w transformacjach, budowaniu samoorganizujących się zespołów, zaangażowaniu i czynieniu organizacji zwinnymi. Twórca warszawskiej grupy Management 3.0 Meetup oraz organizator konferencji Agile Coach Camp Polska.
Konsultant merytoryczny z przygotowaniem w zakresie technologii produkcji sprzętu medycznego, opracowywania i komercjalizacji technologii mikromateriałowych, stałego monitorowania rynku nowych technologii oraz znajdowania partnerów biznesowych zainteresowanych komercjalizacją nowych technologii. W opracowywaniu nowych lub ulepszaniu już istniejących technologii stosuje metodykę TRIZ.
Doświadczony manager w branży medycznej. Szlify zdobywał w największych firmach farmaceutycznych, medycznych, diagnostycznych i genetycznych, w Polsce i za granicą. Od 7. lat jako konsultant realizuje projekty z zakresu doradztwa strategicznego i operacyjnego, wejścia na rynek, rozwoju portfolio produktów oraz optymalizacji działań promocyjno-sprzedażowych.
Eksperka inbound oraz content marketingu B2B, jako CMO Livespace odpowiadala za działania marketingowe, wsparcie sprzedaży i customer success oraz budowanie kultury organizacji. Wspiera innowacyjność i przedsiębiorczość jako mentorka podczas wydarzeń technologicznych.
Zajmuje się doradzaniem w zakresie restrukturyzacji, fuzji i przejęć. Służy wsparciem operacyjnym na etapie wprowadzania zmian. W swojej karierze prowadził projekty o charakterze strategicznym dla przedsięwzięć biznesowych (także dla nowopowstałych lub transformujących się).
Wieloletni praktyk w zakresie marketingu, reklamy, promocji i komunikacji. Ekspert programów lojalnościowych, marketingu bezpośredniego, programów wsparcia sprzedaży i sieci dystrybucji. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak P&G, Play, Nokia, BMW, TUI, Bosch, Danone i wiele innych.
Założyciel i członek zarządu jednej z wiodących spółek na rynku oprogramowania dla branży ubezpieczeniowej. Główne obszary kompetencji to tworzenie zespołów samozarządzających i samoorganizujących się, definiowanie odpowiedzialności i efektywności. Swobodnie porusza się w branży IT zwłaszcza w tematach programowania, zarządzania i wspierania zespołów IT. W Fundacji MOST prowadzi audyty procesów i analizuje problemy organizacji wspólnie z właścicielami lub osobami zarządzającymi w firmie. Wspiera definiowanie celów organizacji, jej sensu istnienia, definiowanie ograniczeń w organizacji, mapowanie procesów biznesowych.
Pasjonatka i aktywna kreatorka branży healthcare. Na codzień tworzy innowacyjne rozwiązania farmaceutyczne, a w przeszłości także urządzenia medyczne. Z chaosu tworzy ład, zarządza projektami, optymalizuje rzeczywistość biznesową oraz wspiera firmy w rozwoju na skalę globalną.
Przedsiębiorca i menedżer z 15-letnim doświadczeniem w doradztwie biznesowym, optymalizacji procesów i zarządzaniu zmianą. Doskonalił procesy w ponad 100. organizacjach od mikro- do korporacji międzynarodowych. Przeprowadził niezliczoną ilość szkoleń i konsultacji z zakresu psychologii zmiany. Obecnie wspiera przedsiębiorców i managerów w efektywnym zarządzaniu zasobami swojej energii i uważności w drodze do życiowej i biznesowej harmonii.
Pomaga w rozwoju strategicznym i ekspansji. Ma doświadczenie od prowadzenia jednoosobowej działalności do sprzedaży spółki akcyjnej inwestorowi branżowemu. Stawia na działanie i wspiera zespoły w podejmowaniu ważnych strategicznie decyzji.
Inżynier i fan oprogramowania wspierającego pracę ludzi. Pracuje na styku sprzedaży, marketingu oraz IT. Tworzy i wdraża strategie, buduje zespoły i bazy klientów. Nie sprzedaje produktów, w które nie wierzy.
Ponad 25 lat doświadczenia w pomaganiu firmom w rozwijaniu innowacyjnych modeli biznesowych i zwinnych strategii rynkowych. Pracował zarówno dla start-upów jak i międzynarodowych korporacji, nad zagadnieniami związanymi z analizą rynku, budową strategii firmy, rozwojem portfolio produktów i usług, zarządzaniem procesami i strukturą organizacyjną oraz zmianą.
Ekonomista, analityk, konsultant Banku Światowego specjalizujący się w innowacjach, przedsiębiorczości i polityce publicznej. Specjalizuje się we współpracy z naukowcami i firmami, analizie ich potrzeb i problemów, oraz projektowaniem szytych na miarę rozwiązań. Odpowiedzialny za rozwijanie projektów z zakresu innowacji i przedsiębiorczości w biurze Banku Światowego w Warszawie.
Doświadczenie w biznesie zdobywała pracując w działach sprzedaży dużych firm (Coca-Cola, Nationale Nederlanden, Frito Lay Poland). Specjalizuje się w tematyce opracowania strategii rozwoju sił sprzedaży, przywództwa i zarządzania, a także coachingu narzędziowego, rozwoju wewnętrznych struktur trenerskich , sprzedaży i obsługi Klienta oraz oceny efektywności szkoleń.
Menedżer z międzynarodowym doświadczeniem. Doradca w zakresie kultury organizacyjnej. Szkoli menedżerów i handlowców. W Fundacji MOST wspiera przedsiębiorstwa technologiczne w zakresie rozwijania talentów i przechodzenia przez proces zmiany.
Od ponad 20. lat transformuje biznes wykorzystując nowe technologie, myślenie strategiczne, zamiłowanie do sprzedaży i kreatywne kwestionowanie obowiązujących reguł. Skupia się na obszarach: sprzedaż, zespół, produkt, klient. Stosuje różne techniki: od indywidualnej pracy z elementami coachingu, mentoringu, inspiracji, przez projektowanie warsztatów, badań, aż po dawanie własnego wkładu w proces klienta.
Współtwórca i prezes SMEO – niezależnej firmy faktoringowej, dostarczającej rozwiązania finansowania faktur firmom z sektora MŚP. Zanim założył SMEO w styczniu 2017, stworzył dla Getin Holding w 2011 roku firmę faktoringową Idea Money – która po trzech latach została sprzedana za 170 milionów złotych. Michał jest także twórcą NFG.pl, pierwszej w pełni online’owej usługi pożyczek pod fakturę dla mikrofirm. Jest aktywnie zaangażowany w rozwój sektora FinTech. Wykładowca studiów MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.