Knowledge base

Would you like to learn more about our services and how we work? We invite you to read articles describing specific case studies and tools that we use in our daily work with our clients.

Organise your ideas with the BFD matrix

Are you thinking about new ideas, e.g. for a business? Or maybe you are already developing one of them and wondering what to do next, which direction to take? Do you have a few, a dozen, or several dozen ideas? It is not always possible or reasonable to implement all of them. The multitude of possibilities can be overwhelming and block further action. Which of these possibilities should you choose? Which options should you select? This article discusses these issues.

Uporządkuj pomysły z macierzą BFD

Myślisz o nowych pomysłach np. na biznes? A może rozwijasz już jeden z nich i zastanawiasz się co dalej, w którą stronę pójść? Masz kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt pomysłów? Realizacja wszystkich nie zawsze jest możliwa i zasadna. Wielość możliwości może przytłaczać i blokować dalsze działania. Na które z tych możliwości się zdecydować? Które opcje wybrać? O tym w artykule.

Tailor-made accelerator

What is the best development path for a company or start-up? One that is tailored specifically to the organisation, adapted to its nature and current needs. That is why, based on many years of experience, we have developed a personalised support plan for our clients – the Tailor-Made Accelerator. Read the article explaining how the Accelerator works in practice and how it contributes to the growth of your business.

Akcelerator szyty na miarę

Jaka jest najlepsza ścieżka rozwoju dla firmy lub start-up’u? Ta wyznaczona specjalnie dla danej organizacji, dostosowana do jej charakteru i aktualnych potrzeb. Dlatego bazując na wieloletnim doświadczeniu, opracowaliśmy zindywidualizowany plan wsparcia dla naszych Klientów - Akcelerator Szyty Na Miarę. Przeczytaj artykuł objaśniający, jak Akcelerator działa w praktyce i jak przyczynia się wzrostu Twojego biznesu.

Moore’s bowling pins

What determines the success of new products and services? To a large extent, it depends on reaching the right customer segment. Read the article explaining how to conquer the market using the Moore's Bowling methodology, which we have successfully applied.

Kręgle Moore’a

Od czego zależy sukces nowych produktów i usług? W dużej mierze od trafienia z nimi do właściwego segmentu klientów. Przeczytaj artykuł objaśniający, jak podbić rynek, wykorzystując stosowaną przez nas z powodzeniem metodykę Kręgli Moore’a.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.