23.02.2018

Warsztaty doradcze dla Neuro Device Group S.A.

Na początku lutego mieliśmy przyjemność przeprowadzenia warsztatu dla Neuro Device Group S.A. na temat sposobów prezentacji firmy i produktu przed strategicznym klientem czy inwestorem. W efekcie wspólnej pracy przygotowaliśmy projekt pitch postera, który następnie został dopracowany przez agencję marketingową.

Neurodevice specjalizuje się w dostarczaniu i tworzeniu urządzeń, które zmieniają jakość szeroko rozumianych badań – profilaktyki, diagnostyki i leczenia, a co za tym idzie zdrowia i jakości ludzkiego życia.

 

 

Jako Fundacja MOST wspieramy spółkę w wyborze kierunków komercjalizacji oraz w procesie sprzedaży licencji na swoje nowe rozwiązanie do monitorowania zdrowia dzieci LifeTone Baby Monitor.

Pozyskiwanie klientów czy finansowania od Inwestorów  jest dużym wyzwaniem i na każdym etapie wymaga zaangażowania po stronie osób decyzyjnych. Warto pamiętać, że pomocnym elementem wspierającym proces sprzedaży będzie przedstawienie informacji o firmie czy innowacyjnym produkcie w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Dodanie do wypowiedzi grafiki zwiększa szansę na zapamiętanie informacji na których nam najbardziej zależy, a treści przez nas przekazywane będą szybciej przetwarzane, a tym samym staną się bardziej zrozumiałe.

Related projects: Usługi wsparcia innowacji