05.02.2018

Warsztat z planowania strategicznego dla firmy telekomunikacyjnej EMC2 Telecom Sp. z o.o.

W 30 stycznia 2018 r. przeprowadziliśmy warsztat planowania strategicznego dla firmy telekomunikacyjnej EMC2 Telecom Sp. z o.o. definiując 4 kierunki rozwoju na bazie modelu Value Proposition Canvas. Następnie ustaliliśmy jakie są potrzeby każdej grupy docelowej i jakie cechy powinien mieć ostateczny produkt, żeby był atrakcyjny dla odbiorcy ostatecznego. Podczas warsztatu sprawdziliśmy motywację uczestników zespołu do prowadzenia projektu oraz zasoby jakie pozwalają ten projekt rozwijać. W tym celu zastosowaliśmy podejście RBV / MBV (the resource-based view / market-based view).
Zrozumienie klientów jest podstawowym czynnikiem gwarantującym dopasowanie oferty do konkretnego segmentu i wdrożenie odpowiedniej strategii sprzedaży. Nasza dalsza współpraca z zespołem EMC2 polegała na zweryfikowaniu potrzeb grupy docelowej. W tym celu spotykaliśmy się z potencjalnymi klientami rozwiązania, dzięki czemu uzyskaliśmy szczegółowe odpowiedzi na nurtujące nas pytania bezpośrednio od zainteresowanych.